Bij Aandachttrekkers geloven we in de kracht van visuele communicatie, óók als het belang ervan verder reikt dan commerciële doelen. Daarom sponsorden we met trots een nieuw logo én autobelettering voor Stichting Breek-Uit.
Deze stichting zet zich in voor mensen met een beperking, door hen mee te nemen op vakanties en dagjes weg. Met persoonlijke aandacht en oprechte betrokkenheid bieden zij momenten van ontspanning, vrijheid en plezier voor mensen die dat hard verdienen.
Om hen te helpen hun verhaal nog beter zichtbaar te maken, ontwierpen wij een fris, positief en herkenbaar nieuw logo, passend bij hun missie. Daarnaast beletterden we een van hun voertuigen, zodat Stichting Breek-Uit ook onderweg herkenbaar is en nóg meer zichtbaarheid krijgt.
Sponsoring van een nieuw logo + autobelettering
Een project waar we trots op zijn. Want zo maken we samen niet alleen merken, maar ook de wereld een beetje mooier.
We gebruiken technologieën zoals cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te openen. We doen dit om de browse-ervaring te verbeteren en om (niet-) gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen we gegevens zoals browsegedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Het niet toestemmen of intrekken van toestemming kan een negatieve invloed hebben op bepaalde eigenschappen en functies.