Nieuws
Opgezadeld
Opgezadeld met aandacht: zo verrasten we Venray op Koningsdag
Op Koningsdag 2025 hebben we bij Aandachttrekkers gedaan waar we goed in zijn: opvallen. En hoe! Het centrum van Venray kleurde niet alleen oranje door feestvierders, maar óók door meer dan 1000 feloranje zadelhoezen met een mysterieuze boodschap:
👉 www.opgezadeld.nl
Wie z’n fiets terugvond, vond ineens ook een QR code die je bracht naar de volgende vraag:
“Als wij jouw aandacht kunnen grijpen met een zadelhoes… stel je voor wat we met jouw merk kunnen doen.”
Nieuwsgierig? Dan kwam je op een pagina in onze huisstijl, met één klik naar ons echte verhaal.
Waarom dit werkt? Je kunt er niet omheen.
– Oranje valt op. Zeker op Koningsdag.
– Fietsen iedereen komt op de fiets naar het centrum
– Een zadelhoes? Die gaat mee naar huis.
– En Opgezadeld…we hebben zojuist 1000 mensen opgezadeld met een zadelhoes én onze aandacht.
Deze actie noemen we guerrillamarketing: creatief, onverwacht, low-budget én met maximale impact.
Je verrast mensen precies daar waar ze het niet verwachten. Geen billboard, geen spotje, maar recht onder hun neus — of in dit geval: onder hun billen!
Het resultaat?
Een centrum vol nieuwsgierige blikken, gedeelde foto’s, meer bezoekers op onze website én een sterk verhaal dat blijft plakken.
Bij Aandachttrekkers bedenken we campagnes die niet alleen mooi zijn, maar ook iets dóen. Campagnes die mensen raken, triggeren en aan het denken zetten.
Of je nu een groot merk bent of een lokale ondernemer, wij zorgen dat jij gezien én onthouden wordt.
Ook toe aan zo’n slimme zet voor jouw merk?
Let’s go.