Knapenhoeve
Drukwerk
Opdrachtgever: Knapenhoeve
Locatie: Veulen
Dienst: Drukwerk & merkidentiteit
Hoe laat je de puurheid van een product niet alleen proeven, maar ook zien en voelen? Voor Knapenhoeve ontwikkelden we een merkidentiteit die de beleving van hun ambachtelijke producten versterkt. Van logo tot etiket, elk element vertelt een verhaal van puurheid, vakmanschap en smaak.
Het vernieuwde etiket van de Rabárbersepke-sap zet direct de toon: fris, helder en onvergetelijk. Nog voordat de fles geopend wordt, ervaart de consument de kwaliteit en authenticiteit die Knapenhoeve wil uitstralen. Het etiketdesign is functioneel én emotioneel, een visuele voorproef van wat binnenin zit.
Ook de flyer gaat verder dan alleen informatie. Met een heldere vormgeving en zorgvuldig gekozen fotografie vertelt hij het verhaal achter het product. Geen overdaad, geen ruis, alleen een krachtige visuele identiteit die vanzelf spreekt en de essentie van Knapenhoeve onderstreept.
Dit project laat zien hoe branding en verpakkingsdesign bijdragen aan merkbeleving. Een goed ontwerp maakt niet alleen zichtbaar wat je verkoopt, maar ook waar je als merk voor staat.
Meer over onze aanpak lees je op de pagina branding & design.
Bezoek ook Knapenhoeve om hun producten en verhaal te ontdekken.
We gebruiken technologieën zoals cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te openen. We doen dit om de browse-ervaring te verbeteren en om (niet-) gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen we gegevens zoals browsegedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Het niet toestemmen of intrekken van toestemming kan een negatieve invloed hebben op bepaalde eigenschappen en functies.